måndag 19 januari 2009

Krus´ch...?

Det var ett tag sen nu, jag ber om ursäkt för det! men det har vart lite mycket nu...
har ju vart jul och allt ihoppa ;) Julen va bra - släkten va värst som vanligt"! ehe

Så okej, jag tänker på dig för mkt. kanske är jag fast eller så inbillar jag mig? jag önskar att du gjorde det lätt för mig. du är en besvikelse. men varje beröring berör ( vitsigt va?). jag är fast och jag ber dig om hjälp!

Ciao Nataaliiie