måndag 19 januari 2009

Krus´ch...?

Det var ett tag sen nu, jag ber om ursäkt för det! men det har vart lite mycket nu...
har ju vart jul och allt ihoppa ;) Julen va bra - släkten va värst som vanligt"! ehe

Så okej, jag tänker på dig för mkt. kanske är jag fast eller så inbillar jag mig? jag önskar att du gjorde det lätt för mig. du är en besvikelse. men varje beröring berör ( vitsigt va?). jag är fast och jag ber dig om hjälp!

Ciao Nataaliiie

söndag 21 december 2008

tjingeliiing ... ?

Jullooooov, det tackar vi för :)
riktigt skönt, men jag kommer sakna mina urläckra, urroliga och bara helgalna klassisar ! haha

I fredags firade vi Juttan :D riktigt mysigt, och massa go mat. ( killar i bastu får vi inte glömma ) Hoppas hon blev glad för prisenterna och våran skön sång :P
vi givk till sajra som också fyllde år och hon hade en trevlig liten fest, massa skoj :P hem och sova i juttans uppblåsbara säng :).

Lrdag blev det att ta det lugnt hela dagen och sen lillejul med hela gänget :D trevligt trevligt. Bad, mat och killerboll :) Sen gick vi en sbänga till Bosco som har flyttat till eksjö, trevlans! MASSA MASSA MASSA folk, och andbningsnöd ! men annars kul!

Idag blir det jököping med Hubbe!

Jag antar att du nte ångrar det, fine! jag skiter i dig nu, okej? FYFAN va låg du är, helt sjukt! Jag trodde att du inte var sån, jag trodde verkligen inte det. jag är så jukt förbannad så om jag skriver mer nu så kommer det blir en massa fula och hemska saker skrivna så det är lika bra att sluta, TA DIG!

Ciao Nataaliiie

torsdag 18 december 2008

Franskpolkagris ... ?

Jahaaa du vad jag saknar dom! Massa massa massa.. det är lite lustigt måste jag säga men jag gör det! I morgon är det sista dagen i skolan, vi ska gå till kyrkan och lyssna på när samuel pratar och imelda står tyst och små leer. JIPPI! Annars är livet bra, Jultider, kan det bli bättre? ja kanske, men palla tänka så.

PÅ Lördag blir det lillejul och hel galna gänget iegn :) har saknat dem också! Det blir inte så ofta nu om man säger såååå.

Fotbollsträning på G. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men det är ett kul gäng och det är skönt att röra på sig :P Funderar på att börja med alpint, vf inte liksom? jag tycker det är sjukt kul och jag har åkt sen jag va tre! Jag måste ju ha det i blodet då juu? Eller kanske inte? hahaha! Sorgligt :C

Livet leker och nu ska jag slå in min sista julklappis och åka, BTW så ska jag snart träffa Jocke jag saknar honom som abra den. Jag älskar dig min kära Jocke ponken <3,>

Du och din Stig :)
Minnen för livet.


Ciao Nataaliiie

torsdag 11 december 2008

jaooo, ännu en härlig dag i Natalies liv.. eller inte. matteprovet gick bajs och det är inte bra kan jag ju säga. Fotbollsträning och det suuuger just för tillfället. Inget lag kvar, funderar starkt på att hitta något annat. men VAD? som sagt stora problem. Mitt liv suger, jag sitter i en håla vid en dator och känner mg helt hopplös, gah! påväg in i en dålig tid, ja kanske! vad ska jag göra med mitt liv, jag klarar inte detta länge till ska ni veta. Jag måste hitta något roligt.

Annars va jag och fikade med Lovisa och Andreas i dag. trevligt trevlig, det tackar vi för :) Lovisa synade ett brott i dag också. Hon satt i HP datasalen och helt plötsligt så kom Amanda tapper visslande och gick förbi julgtanen som står där uppe, rätt som det är så tar hon nallen som ligger under granen och springer mot hissen. lovisa som har sett allt detta rusar efter och ser när Amanda och Conrad står i hissen och as garvar för att de har tagit HPs julpynt. Jag möter amanda i korridoren med en stor grej innanför tröjan. Efter det så kommer Lovisa springande och frågar om jag har sett Amanda och Conrad. HAHAHAHA! Julpyntet blev finnt och hoppas DU blev glad över mitt pynt som var extra för dig :P

Ciao Nataaliiie

onsdag 10 december 2008

lusselelle ... ?

På den tiden man va liten och sööt kanske? du vet det är svårt, det är svårare än vad du tror. Det är verkligen inte lätt om det är de du tror. fyra år, ja tänk dig själv,Snart fem! herregud, du har verkligen förstört stora delar av mitt liv, ja okej det var ganska bra ett tag måste jag erkänna. Kär och galen kanske. Nu skulle jag hellst vilja slå dig hårt!! Du förstår inte smärtan, för om du hade gjort det så hade du aldrig gjort som du gjort. ONT gör de, ONT! Såå in i fällan igen, snälla rara lilla låt mig vara.. jag vet att det inte är ditt fel, jag vill bara att det ska vara det, det blir enklare då. men neeeej! jag ska inte ljuga för mig själv. Jag gillar dig, okej? Just i denna stund öär jag helt varm i kroppen kanske tom lite röd i annsiktet. Det är ditt fel, bara ditt! Du njuter nog av det här, det tror jag. Även att du inte vet vem du är så vet jag att du vet. Jag vet vad du känner och jag vet hur det är. Svårt, eller hur ? Mmm precis det jag trodde. Så jag va tvungen att ljuga för din skull, endast för dig ljuger jag för mif själv och andra. bara för dig, fattar du nu? Såå jag säger det igen, jag gillar dig min vään!

Matte prov i morgon, andra för terminen. herrejesus det är inte lätt när det är svårt. Ändringsfactor dit och ändringsfator hit :) haha! Det är inte så svårt om man tänker men just nu så finns det inte plats för matte i min hjärna, har fullt upp med mina andra tankar skua ni veta. Så nu ska jag sluta med att tjabba om det här, jag är bara sjukt deprimerad över att det är mörkt och tråkigt ute. Ingen snö vilket leder till att det inte blir någon vit jul och ingen snowboard och skidor heller. SUCK!

" Du är min idol "

Ciao Nataaliiie

tisdag 9 december 2008

Jultider ... !

Tillbaka, hon sneglade snett på hans ljusabruna nästan mörkblondahår. Hon rös till, varför skulle det vara just han? han som hon hade lovat sig själv att inte röra, det va svårt! Hon gav honom en blick till och han såg henne, han log och hon såg hans glimt i ögat. - Ohnej, gjort är gjort kommer aldrig mer igen!

Snart jul och det gillas, har bakat och julmusiken flöder här hemma :) Julklapparna är klara och det känns riktigt bra, det ända som är sådär är vell allt plugg, suck..! men med lite extra julmusik så överlever jag nog.
har börjat att läsa "Om jag kunde drömma" nu också, sägs att den ska vara väldans bra. har endast kommit till sida 40 men hittentills ären bra :P Funderar på att se filmen sen också. Annars händer det inte så mkt, eller jooo. men inget jag känner för att skriva ner just nu. jag är bara sjukt ledsen över att det måste vara såhär, jag önskar att du kunde gå och att du kunde ta hand om dig själv. Att du va den vanliga som du alltid har varit, men icke! Tiden går och snart är jag 80 och sitter med min gubbe i soffan och gnäller över att bingolotoo har slutat att sändas på kanal4. DEPRIMERANDE! jag vill härifrån nuuuuuuuuuuu.. jag får panik! Visst jag har inget emot skolan och hur jag bor, det är bara det var jag bor och det jag ser varje dag! Skulle vart betydligt bättre med en promenad genom gamlastan i sthm varje morgon :) haha. Dreamon Natalie!

- Den grå tröjan som han hade på sig till och från träningen ligger på golvet framför hennes fötter. Hon böjer sig ner och tar upp den. Den är överraskande mjuk och luktar hans parfym. Fjärillarna fladdrar i henne när hon borrar näsan i tyget. Tänk att det är såhär. Han och hon! De två! Hon hör en röst bakom henne "Gulligt" Hon snor runt och blir het i ansiktet när hon ser honom stå i dörröppningen. han har en handduk kring höfterna och ler mot henne. Men inte retsamt, bara varmt och fint. Hon ler generat tillbaka. " Den luktar gott" säger hon och tittar ner i golvet. han leer generat och stänger dörren bakom sig och kommer och lägger de varma armarna om henne. han kropp ångar fortfarande av värmen från duschen och några vattendroppar glittrar från axeln. Hon snuddar med läpparna mot glittret...

ciao Nataaliiie

onsdag 12 november 2008

Blubbkvinnan ... ?


Det här är den snyggaste bilden jag har på min dator, bara så att alla vet :P HAHa..
Ja idag blir det ett kort inlägg, har inte så mkt tid på mig! Har egentligen inget att ta upp heller.. öhmm...
Saknar mina vänner på bilden och sååå.. Kollat egenom turkiet bilderna för 1000 ggn.
Och jag är kär i one tree hill. aa det va r vell typ det? Tyska prov på fredag och det suger. Jag hatar Tyska!
Det finns dom som framhäver sin skönhet för att andra ska se den, men så finns det dom som döljer sin skönhet för att dom vill att andra ska se något annat. Kloka ord från mig :)
Ciao Nataaliiie