onsdag 12 november 2008

Blubbkvinnan ... ?


Det här är den snyggaste bilden jag har på min dator, bara så att alla vet :P HAHa..
Ja idag blir det ett kort inlägg, har inte så mkt tid på mig! Har egentligen inget att ta upp heller.. öhmm...
Saknar mina vänner på bilden och sååå.. Kollat egenom turkiet bilderna för 1000 ggn.
Och jag är kär i one tree hill. aa det va r vell typ det? Tyska prov på fredag och det suger. Jag hatar Tyska!
Det finns dom som framhäver sin skönhet för att andra ska se den, men så finns det dom som döljer sin skönhet för att dom vill att andra ska se något annat. Kloka ord från mig :)
Ciao Nataaliiie

tisdag 11 november 2008

Krúsefix ... ?


Det är dom som har förlorat allt dom har, det finns dom har har förlorat en del av sig själva. Det finns dom som har förlorat en nära och det finns dom som har förlorat det dom älskar. Men de kan ändå öppna sig och visa kärlek till andra. De begraver sig inte i sorg eller i sig sjäva. De känner sig själva och vet vem dom är och vad de vill. Så varför kan jag som nästan aldrig har haft en motgång, som inte har förlorat något. Som har det så bra som man kan få. Jag som aldrig har kännt hur det är att förlora det som man älskar. Varför kan inte jag visa kärlek? varför kan jag inte bara öpnna mig och gråta när jag vill gråta? jag vill hitta mig själv och sluta vara rödd för den jag är. jag behöver kasnke gråta även att jag har det bra, jag behöver hitta det inom mig som jag inte hittar. Hur mkt jag än vill och hur mkt jag än har letat så hittar jag det inte? jag beundrar dom som är öppna, De som kan prata om vad de känner och de som kan uttrycka det i tårar och skratt. De är självsäkert och de vet precis vilka de är. jag beundrar det. En dag ska jag hitta den jag är, kasnke måste jag våga göra det som jag är för feg att göra. Uppnå mina mål? jag är för rädd för att göra något som jag själv vill. kanske för att jag tror att andra ska bli arga eller sura. men varför bryr jag mig. Om inte jag hittar mig själv så kommer jag alltid att gå runt och undra vem det är som prata inom mig. kasnek är jag inte den personen som ni känner eller så är jag precis det. Den som inte blir sårad och som inte visar svagheter. Svagheter är en läskig sak för mig. genom att visa min svaghet blir det som att förlora. Mitt hemliga vapen! jag ska berätta min största rädsla och min högsta dröm. Det är något som ingen vet och något som jag har hållt kärt för migsjälv. Förlåt!
Fattar egentligen inte varför jag skrev det? patetiskt tänker du nu. Så varsegod!
inte varje dag jag bara skriver det jag tänker, men någon gång måste ju vara den första.
Ciao Nataaliiie

torsdag 6 november 2008

Frubanan ... ?


Inlägg 2, jippi! det går framåt. Ännu en dag med uppsats, den blir ju fan aldrig klar. gahh.. Ska bli sjukt skönt att ha den gjord. slippa att tänka på den mer. skönt! Bara två och en halv timmas skrivning framför mig men det ska nog gå fint.
Albana opereras i dag, sorgligt. Tänker på dig <3
inte det roligaste kanske, att må dåligt på sin födelsedag med. Hon fyller hela 16 år i morgon :D Jippi! det ska firas, hihi. Frågan är bara hur ? men eftersom att jag har så fantasirika vänner så kommer vi nog på något snart! ( jag ringer i morgon cokså, ifall du läser det här. )
Fotbollsgala i helgen :D Förra året blev lyckat så hoppas detta år blir lika bra, SVÅRSLAGET men kanske :P Förmodligen så blir det inte lika bra utan regnrocken och bennymagen men som sagt, nästan! Efter becka och minnas ihoppslagning av hjärnor så vet man aldrig vad det blir i år. Mohahhahaa..
Helgen blir bäst, farsdag också. Ingen bra dag det där. man går typ upp 100 kg ooh då mår man dåligt på kvällen. Så därför blir det ingen tårta för mig i år ! ( eller kanske )
Ciao Nataaliiie

tisdag 4 november 2008

Rabarber ... ?


ja, så okej jag bestämmde mig tillsist för att skaffa mig en blogg. varför inte ? Så farligt kan det ju ändå inte vara. Iof kommer jag aldrig på någon att skriva för det mesta är pinsamt, men wtf ni får ta det som det är :).
Håller på med den hemska och helt ointressanta uppsatsen om " demokratins framväxt i Sverige " jag hara panik - Ohja! Jag vet inte ens hur jag ska börja? Sverige är det ledande landet inom demokrati? -NEJ! låter löjligt. Känns som om jag skriver till en 5 åring som knappt kan läsa: jag skriver den här uppstatsen för att få dig som läser att förstå hur vi fick demokrati i Sverige. Öhmmm nää!.. BLUBB BLUBB BLUBB! Hoppas ni har det enklare än jag med denna uppgift. Gooood luck!
Annars så är det en helt okej dag idag :D. Vädret har vart soligt och fint coh nu när det är mörkt så lyser min varma och fina kamin jätte bra :D Pappas flis och Teé, kan det bli bättre? det sorgliga är att min grisbok nästan har börjat damma vid det här laget. Måste nog blåsa bort dammet och läsa ut den snart annars blir det inte roligt för mig. ( kan ju iof köra Juttan stilen ).
Så kommer vi till det där jobbiga som alla vill veta, KÄRLEK? jag tror inte att den ens existerar. Eller jo kanske, eller aaa. NÄ helt enkelt. Bara otroligt jobbigt att prata om. Så varför inte ara skita i det och lee. ja vi skiter i det helt enkelt . man blir bara sårad, och det suger! - Ohja..
Ciao Nataaliiie