torsdag 6 november 2008

Frubanan ... ?


Inlägg 2, jippi! det går framåt. Ännu en dag med uppsats, den blir ju fan aldrig klar. gahh.. Ska bli sjukt skönt att ha den gjord. slippa att tänka på den mer. skönt! Bara två och en halv timmas skrivning framför mig men det ska nog gå fint.
Albana opereras i dag, sorgligt. Tänker på dig <3
inte det roligaste kanske, att må dåligt på sin födelsedag med. Hon fyller hela 16 år i morgon :D Jippi! det ska firas, hihi. Frågan är bara hur ? men eftersom att jag har så fantasirika vänner så kommer vi nog på något snart! ( jag ringer i morgon cokså, ifall du läser det här. )
Fotbollsgala i helgen :D Förra året blev lyckat så hoppas detta år blir lika bra, SVÅRSLAGET men kanske :P Förmodligen så blir det inte lika bra utan regnrocken och bennymagen men som sagt, nästan! Efter becka och minnas ihoppslagning av hjärnor så vet man aldrig vad det blir i år. Mohahhahaa..
Helgen blir bäst, farsdag också. Ingen bra dag det där. man går typ upp 100 kg ooh då mår man dåligt på kvällen. Så därför blir det ingen tårta för mig i år ! ( eller kanske )
Ciao Nataaliiie

Inga kommentarer: