onsdag 12 november 2008

Blubbkvinnan ... ?


Det här är den snyggaste bilden jag har på min dator, bara så att alla vet :P HAHa..
Ja idag blir det ett kort inlägg, har inte så mkt tid på mig! Har egentligen inget att ta upp heller.. öhmm...
Saknar mina vänner på bilden och sååå.. Kollat egenom turkiet bilderna för 1000 ggn.
Och jag är kär i one tree hill. aa det va r vell typ det? Tyska prov på fredag och det suger. Jag hatar Tyska!
Det finns dom som framhäver sin skönhet för att andra ska se den, men så finns det dom som döljer sin skönhet för att dom vill att andra ska se något annat. Kloka ord från mig :)
Ciao Nataaliiie

Inga kommentarer: