.jpg)
Det är dom som har förlorat allt dom har, det finns dom har har förlorat en del av sig själva. Det finns dom som har förlorat en nära och det finns dom som har förlorat det dom älskar. Men de kan ändå öppna sig och visa kärlek till andra. De begraver sig inte i sorg eller i sig sjäva. De känner sig själva och vet vem dom är och vad de vill. Så varför kan jag som nästan aldrig har haft en motgång, som inte har förlorat något. Som har det så bra som man kan få. Jag som aldrig har kännt hur det är att förlora det som man älskar. Varför kan inte jag visa kärlek? varför kan jag inte bara öpnna mig och gråta när jag vill gråta? jag vill hitta mig själv och sluta vara rödd för den jag är. jag behöver kasnke gråta även att jag har det bra, jag behöver hitta det inom mig som jag inte hittar. Hur mkt jag än vill och hur mkt jag än har letat så hittar jag det inte? jag beundrar dom som är öppna, De som kan prata om vad de känner och de som kan uttrycka det i tårar och skratt. De är självsäkert och de vet precis vilka de är. jag beundrar det. En dag ska jag hitta den jag är, kasnke måste jag våga göra det som jag är för feg att göra. Uppnå mina mål? jag är för rädd för att göra något som jag själv vill. kanske för att jag tror att andra ska bli arga eller sura. men varför bryr jag mig. Om inte jag hittar mig själv så kommer jag alltid att gå runt och undra vem det är som prata inom mig. kasnek är jag inte den personen som ni känner eller så är jag precis det. Den som inte blir sårad och som inte visar svagheter. Svagheter är en läskig sak för mig. genom att visa min svaghet blir det som att förlora. Mitt hemliga vapen! jag ska berätta min största rädsla och min högsta dröm. Det är något som ingen vet och något som jag har hållt kärt för migsjälv. Förlåt!
Fattar egentligen inte varför jag skrev det? patetiskt tänker du nu. Så varsegod!
inte varje dag jag bara skriver det jag tänker, men någon gång måste ju vara den första.
Ciao Nataaliiie
1 kommentar:
Hoppas du vet att du kan snacka med mig , vi har alla depp perioder ,tro mej mår inte så bra jag hellr.. ny vänskap men vem bryr sig, det e som jag kännt dig hur länge som helst.. U know u can open up .. eller hur? <3
Skicka en kommentar