Snart jul och det gillas, har bakat och julmusiken flöder här hemma :) Julklapparna är klara och det känns riktigt bra, det ända som är sådär är vell allt plugg, suck..! men med lite extra julmusik så överlever jag nog.
har börjat att läsa "Om jag kunde drömma" nu också, sägs att den ska vara väldans bra. har endast kommit till sida 40 men hittentills ären bra :P Funderar på att se filmen sen också. Annars händer det inte så mkt, eller jooo. men inget jag känner för att skriva ner just nu. jag är bara sjukt ledsen över att det måste vara såhär, jag önskar att du kunde gå och att du kunde ta hand om dig själv. Att du va den vanliga som du alltid har varit, men icke! Tiden går och snart är jag 80 och sitter med min gubbe i soffan och gnäller över att bingolotoo har slutat att sändas på kanal4. DEPRIMERANDE! jag vill härifrån nuuuuuuuuuuu.. jag får panik! Visst jag har inget emot skolan och hur jag bor, det är bara det var jag bor och det jag ser varje dag! Skulle vart betydligt bättre med en promenad genom gamlastan i sthm varje morgon :) haha. Dreamon Natalie!
- Den grå tröjan som han hade på sig till och från träningen ligger på golvet framför hennes fötter. Hon böjer sig ner och tar upp den. Den är överraskande mjuk och luktar hans parfym. Fjärillarna fladdrar i henne när hon borrar näsan i tyget. Tänk att det är såhär. Han och hon! De två! Hon hör en röst bakom henne "Gulligt" Hon snor runt och blir het i ansiktet när hon ser honom stå i dörröppningen. han har en handduk kring höfterna och ler mot henne. Men inte retsamt, bara varmt och fint. Hon ler generat tillbaka. " Den luktar gott" säger hon och tittar ner i golvet. han leer generat och stänger dörren bakom sig och kommer och lägger de varma armarna om henne. han kropp ångar fortfarande av värmen från duschen och några vattendroppar glittrar från axeln. Hon snuddar med läpparna mot glittret...
ciao Nataaliiie
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar