ja, så okej jag bestämmde mig tillsist för att skaffa mig en blogg. varför inte ? Så farligt kan det ju ändå inte vara. Iof kommer jag aldrig på någon att skriva för det mesta är pinsamt, men wtf ni får ta det som det är :).
Håller på med den hemska och helt ointressanta uppsatsen om " demokratins framväxt i Sverige " jag hara panik - Ohja! Jag vet inte ens hur jag ska börja? Sverige är det ledande landet inom demokrati? -NEJ! låter löjligt. Känns som om jag skriver till en 5 åring som knappt kan läsa: jag skriver den här uppstatsen för att få dig som läser att förstå hur vi fick demokrati i Sverige. Öhmmm nää!.. BLUBB BLUBB BLUBB! Hoppas ni har det enklare än jag med denna uppgift. Gooood luck!
Annars så är det en helt okej dag idag :D. Vädret har vart soligt och fint coh nu när det är mörkt så lyser min varma och fina kamin jätte bra :D Pappas flis och Teé, kan det bli bättre? det sorgliga är att min grisbok nästan har börjat damma vid det här laget. Måste nog blåsa bort dammet och läsa ut den snart annars blir det inte roligt för mig. ( kan ju iof köra Juttan stilen ).
Så kommer vi till det där jobbiga som alla vill veta, KÄRLEK? jag tror inte att den ens existerar. Eller jo kanske, eller aaa. NÄ helt enkelt. Bara otroligt jobbigt att prata om. Så varför inte ara skita i det och lee. ja vi skiter i det helt enkelt . man blir bara sårad, och det suger! - Ohja..
Ciao Nataaliiie
1 kommentar:
Måste påpeka att inlägget var ganska ointressant, haha ;>
Skicka en kommentar