torsdag 18 december 2008

Franskpolkagris ... ?

Jahaaa du vad jag saknar dom! Massa massa massa.. det är lite lustigt måste jag säga men jag gör det! I morgon är det sista dagen i skolan, vi ska gå till kyrkan och lyssna på när samuel pratar och imelda står tyst och små leer. JIPPI! Annars är livet bra, Jultider, kan det bli bättre? ja kanske, men palla tänka så.

PÅ Lördag blir det lillejul och hel galna gänget iegn :) har saknat dem också! Det blir inte så ofta nu om man säger såååå.

Fotbollsträning på G. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men det är ett kul gäng och det är skönt att röra på sig :P Funderar på att börja med alpint, vf inte liksom? jag tycker det är sjukt kul och jag har åkt sen jag va tre! Jag måste ju ha det i blodet då juu? Eller kanske inte? hahaha! Sorgligt :C

Livet leker och nu ska jag slå in min sista julklappis och åka, BTW så ska jag snart träffa Jocke jag saknar honom som abra den. Jag älskar dig min kära Jocke ponken <3,>

Du och din Stig :)
Minnen för livet.


Ciao Nataaliiie

Inga kommentarer: