torsdag 11 december 2008

jaooo, ännu en härlig dag i Natalies liv.. eller inte. matteprovet gick bajs och det är inte bra kan jag ju säga. Fotbollsträning och det suuuger just för tillfället. Inget lag kvar, funderar starkt på att hitta något annat. men VAD? som sagt stora problem. Mitt liv suger, jag sitter i en håla vid en dator och känner mg helt hopplös, gah! påväg in i en dålig tid, ja kanske! vad ska jag göra med mitt liv, jag klarar inte detta länge till ska ni veta. Jag måste hitta något roligt.

Annars va jag och fikade med Lovisa och Andreas i dag. trevligt trevlig, det tackar vi för :) Lovisa synade ett brott i dag också. Hon satt i HP datasalen och helt plötsligt så kom Amanda tapper visslande och gick förbi julgtanen som står där uppe, rätt som det är så tar hon nallen som ligger under granen och springer mot hissen. lovisa som har sett allt detta rusar efter och ser när Amanda och Conrad står i hissen och as garvar för att de har tagit HPs julpynt. Jag möter amanda i korridoren med en stor grej innanför tröjan. Efter det så kommer Lovisa springande och frågar om jag har sett Amanda och Conrad. HAHAHAHA! Julpyntet blev finnt och hoppas DU blev glad över mitt pynt som var extra för dig :P

Ciao Nataaliiie

Inga kommentarer: