Annars va jag och fikade med Lovisa och Andreas i dag. trevligt trevlig, det tackar vi för :) Lovisa synade ett brott i dag också. Hon satt i HP datasalen och helt plötsligt så kom Amanda tapper visslande och gick förbi julgtanen som står där uppe, rätt som det är så tar hon nallen som ligger under granen och springer mot hissen. lovisa som har sett allt detta rusar efter och ser när Amanda och Conrad står i hissen och as garvar för att de har tagit HPs julpynt. Jag möter amanda i korridoren med en stor grej innanför tröjan. Efter det så kommer Lovisa springande och frågar om jag har sett Amanda och Conrad. HAHAHAHA! Julpyntet blev finnt och hoppas DU blev glad över mitt pynt som var extra för dig :P
Ciao Nataaliiie
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar