onsdag 10 december 2008

lusselelle ... ?

På den tiden man va liten och sööt kanske? du vet det är svårt, det är svårare än vad du tror. Det är verkligen inte lätt om det är de du tror. fyra år, ja tänk dig själv,Snart fem! herregud, du har verkligen förstört stora delar av mitt liv, ja okej det var ganska bra ett tag måste jag erkänna. Kär och galen kanske. Nu skulle jag hellst vilja slå dig hårt!! Du förstår inte smärtan, för om du hade gjort det så hade du aldrig gjort som du gjort. ONT gör de, ONT! Såå in i fällan igen, snälla rara lilla låt mig vara.. jag vet att det inte är ditt fel, jag vill bara att det ska vara det, det blir enklare då. men neeeej! jag ska inte ljuga för mig själv. Jag gillar dig, okej? Just i denna stund öär jag helt varm i kroppen kanske tom lite röd i annsiktet. Det är ditt fel, bara ditt! Du njuter nog av det här, det tror jag. Även att du inte vet vem du är så vet jag att du vet. Jag vet vad du känner och jag vet hur det är. Svårt, eller hur ? Mmm precis det jag trodde. Så jag va tvungen att ljuga för din skull, endast för dig ljuger jag för mif själv och andra. bara för dig, fattar du nu? Såå jag säger det igen, jag gillar dig min vään!

Matte prov i morgon, andra för terminen. herrejesus det är inte lätt när det är svårt. Ändringsfactor dit och ändringsfator hit :) haha! Det är inte så svårt om man tänker men just nu så finns det inte plats för matte i min hjärna, har fullt upp med mina andra tankar skua ni veta. Så nu ska jag sluta med att tjabba om det här, jag är bara sjukt deprimerad över att det är mörkt och tråkigt ute. Ingen snö vilket leder till att det inte blir någon vit jul och ingen snowboard och skidor heller. SUCK!

" Du är min idol "

Ciao Nataaliiie

Inga kommentarer: