Jullooooov, det tackar vi för :)riktigt skönt, men jag kommer sakna mina urläckra, urroliga och bara helgalna klassisar ! haha
I fredags firade vi Juttan :D riktigt mysigt, och massa go mat. ( killar i bastu får vi inte glömma ) Hoppas hon blev glad för prisenterna och våran skön sång :P
vi givk till sajra som också fyllde år och hon hade en trevlig liten fest, massa skoj :P hem och sova i juttans uppblåsbara säng :).
Lrdag blev det att ta det lugnt hela dagen och sen lillejul med hela gänget :D trevligt trevligt. Bad, mat och killerboll :) Sen gick vi en sbänga till Bosco som har flyttat till eksjö, trevlans! MASSA MASSA MASSA folk, och andbningsnöd ! men annars kul!
Idag blir det jököping med Hubbe!
Jag antar att du nte ångrar det, fine! jag skiter i dig nu, okej? FYFAN va låg du är, helt sjukt! Jag trodde att du inte var sån, jag trodde verkligen inte det. jag är så jukt förbannad så om jag skriver mer nu så kommer det blir en massa fula och hemska saker skrivna så det är lika bra att sluta, TA DIG!
Ciao Nataaliiie
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar